onsdag den 21. november 2007

Siden sidst

Jeg er vejleder på denne uge ting - dvs. jeg kendte til iGoogle i forvejen og havde lavet en personlig startside. Netvibes var derimod ny for mig - men den har vist sig super nem at bruge - så er det jo bare en smags sag, om man vil bruge iGoogle, som mange nok vil foretrække fordi Google bruges til så meget andet - eller om man vil prøve noget nyt! Min forside på netvibes er selvfølgelig lyserød!!!

Ellers kan jeg berette om, at jeg har været til en temadag i Herning i mandags: "Det ta'r kun 5 minutter" - om professionel eksponering af bibliotekets materialer. En udemærket dag som sluttede på Herning Bibliotek, hvor vi så deres nye inventar og flotte udstillinger. Det er der kun 1 ting at sige til: "Det vil vi også ha'!"

Se billeder her: http://www.modul-rs.dk/sider/referencer.asp?side=41&g=1&ref=39

Ingen kommentarer: